POZNAJ OFERTĘ

ZAJĘĆ GRUPOWYCH

Posiadamy w swojej ofercie szeroki wachlarz zajęć fitness na najwyższym poziomie.
W grafiku klubu można znaleźć zarówno zajęcia kształtujące sylwetkę , jak również taneczne, między innymi Zumba Fitness , a także ćwiczenia prozdrowotne i relaksujące – wszystkie prowadzone przez wykwalifikowanych trenerów.



TABATA

To połączenie tradycyjnych ćwiczeń aerobowych z intensywnym treningiem interwałowym. Tabata została skonstruowana tak, że pozwala zarówno na szybkie spalanie tkanki tłuszczowej, jak i na dotlenienie całego ciała.


ZUMBA

Jest połączeniem tańca i aerobiku z latynoamerykańską i międzynarodową muzyką. Dzięki prostym krokom tanecznym powstał dynamiczny, ekscytujący oraz skuteczny program fitness. Zajęcia składają się z szybkich i wolnych rytmów.


STRETCHING

Zestaw ćwiczeń rozciągająco – relaksujących ukierunkowany na poprawę elastyczności mięśni oraz usunięcie napięć. Powoduje lepsze ukrwienie, wysmukla, ujędrnia, wyrównuje napięcia mięśniowe, przez co poprawia postawę, samopoczucie, daje energię oraz odstresowuje.


YOGA

System ćwiczeń wzmacniających i rozciągających ciało. Wykonywane pozycje (asany) wpływają pozytywnie na pracę narządów wewnętrznych, obniżają stres. Każde zajęcia kończą się relaksem.


INTERVAL

Intensywna forma ćwiczeń, podczas której spalamy tkankę tłuszczową jednocześnie wzmacniając główne partie mięśniowe. Podczas treningu interwałowego ćwiczenia aerobowe (proste układy choreograficzne) przeplatane są cyklicznie ćwiczeniami wzmacniającymi – ramiona, nogi, pośladki, brzuch.


Rowery (INDOOR CYCLING)

To trening wytrzymałościowy pozwalający na modelowanie całej sylwetki (nie tylko nóg!), spalanie ogromnej ilości kalorii oraz poprawiający wydolność krążeniowo-oddechową. To zajęcia dla wszystkich, którzy oczekują intensywnego treningu i oderwania się od codzienności.


Power Gym (SZTANGI)

To program ćwiczeń ze sztangą, wykonywanych przy muzyce. Ten rodzaj treningu ma za zadanie poprawę ogólnej wydolności organizmu, wzrost wytrzymałości i siły mięśni bez widocznego wzrostu ich obwodów. Utrata podskórnej tkanki tłuszczowej podkreśla zarys mięśni.


BODY BALL (PIŁKI)

Trening wzmacniający z wykorzystaniem dużych piłek. Zajęcia o średniej intensywności, wymagające ciągłego napięcia mięśni głębokich tułowia. Pozycje siedzące na piłce pozwalają odciążyć stawy nóg, między innymi biodrowe i kolanowe, ale także i skokowe.


STEP+BRZUCH

Trening z wykorzystaniem stepu (stopnia, podwyższenia), na który się wchodzi i z którego się schodzi. Ćwiczenia spalają sporo kalorii a także wzmacniają mięśnie dolnej połowy ciała. Na zajęciach łączymy kroki w stosunkowo łatwe układy choreograficzne.


SZKOŁA KRĘGOSŁUPA

Ćwiczenia wzmacniające wszystkie partie mięśniowe biorące udział w stabilizacji kręgosłupa. Połączenie wzmacniania ze stretchingiem i ćwiczeniami mobilizującymi kręgosłup.


PIĘKNY BRZUCH

Ćwiczenia rozpoczynają się układem choreograficznym, mającym na celu rozgrzanie organizmu. Druga część zajęć ukierunkowana jest na wzmacnianie mięśni brzucha. Zajęcia są świetnym uzupełnieniem treningu na siłowni.


PILATES

Forma mająca na celu wzmocnienie mięśni brzucha, dolnej części grzbietu i pośladków. Technika ruchu aktywizuje szczególnie mięśnie głębokie kręgosłupa, które w typowej aktywności ruchowej pracują w ograniczonym zakresie.


ZGRABNE UDA I POŚLADKI

Ćwiczenia głównie na dolne partie ciała, skupiaj ące się na udach i pośladkach, poprzedzone krótką rozgrzewką; czyli dla konkretnych “chcę to osiągnąć więc, to jest mój cel“.


RAMIONA,NOGI,BRZUCH (TBC)

Zajęcia wzmacniające i ujędrniające wszystkie grupy mięśniowe oraz poprawiające ogólną kondycję fizyczną; obejmują kompleksowy zestaw ćwiczeń bez lub z użyciem przyborów. W zajęciach mogą uczestniczyć wszyscy, bez względu na wiek, płeć i wydolność fizyczną.


FAT BURNING

Spalanie tkanki tłuszczowej – trening o średniej intensywności, koncentrujący się na wspomaganiu procesu spalania tkanki tłuszczowej; oparty jest na wysiłku aerobowym, ćwiczenia wykonuje się w tempie pozwalającym na utrzymanie stałego tętna ( 120-130 uderzeń na minutę ).


AKTYWNY SENIOR

Zajęcia prozdrowotne stworzone z myślą o osobach w wieku 55+, gwarantujące sprawność fizyczną i świetne samopoczucie, na których każdy uczestnik znajdzie coś dla siebie. Te specjalistyczne zajęcia to nie tylko świetna forma aktywności fizycznej ale również doskonała okazja do zawierania nowych znajomości.


AREOBOWE

Nie tylko spalą kalorie, wymodelują sylwetkę, ale i wzmocnią układ sercowo-naczyniowy.


WZMACNIAJĄCE

Ta forma zajęć pozwala na ujędrnianie całego ciała oraz skuteczną jego rzeźbę, wzmocnienie i kształtowanie.


TANECZNE

To zajęcia fitness dobre dla każdego. Taniec, luz i spalanie kalorii. Optymistyczny nastrój zajęć pozwala odpocząć od problemów życia codziennego i nabrać energii przed kolejnym dniem

KARTA MULTISPORT

Klienci z Kartą Multisport mogą korzystać ze wszystkich zajęć grupowych na sali fitness oraz siłowni w godzinach pracy klubu. Na zajęcia objęte rezerwacją (np. Rowery, sztangi ) Klienci z kartą Multisport mogą korzystać w miarę wolnych miejsc. Jeśli Klient chce mieć możliwość dokonywania rezerwacji wykupuje “pakiet rezerwacyjny“. Jest to kaucja zwrotna ale przechodzi na kolejne miesiące jeśli Klient nie opuszcza zajęć lub uprzedza o nieobecności z jednodniowym wyprzedzeniem. W czasie jednej wizyty w klubie Klient może skorzystać tylko z jednych wybranych zajęć na Sali Fitness lub z treningu na siłowni .

Druga godzina zajęć to dodatkowy koszt: 25 zł.

Karta Multisport nie obejmuje:
warsztatów, kursów, szkoleń, treningów personalnych, porad dietetyka, zabiegów masażu.